SUKANIKA TAHUNAN 2012 SRKUYB

Assalammuallaikum..Hari ni jam 7am ayu dah keluar rumah untuk pergi keacara sukan nika anak ayu yang no3 MUHAMMAD RIFQI NURHAN yang bersekolah di PRA SEKOLAH ULUYAM BARU.
activiti sukan yang diambil ada lah acara lari 100 miter.amboiiiiiiii bio betu pra boleh lari 100 miter..ishhishhishh..penat juga tu kalau nak lari 100 miter.tapi caya lahhhhhh!! ank ayu lari dapat tempat pertama...kira ok lah tu.terkejut beruk juga ayu bila tengok dia lari dan tiba2 menang aje..heheheh..caya lah anak umi...bangga tu maknya tengok anak nya dapat tempat pertama...  
tahniah anak umi kerana menjulang nama mu di sekolah PRA..
ok lah jom tonton video kat bawah ni.....

video

so ni lah nak mulakn acara perarakan berkumpulan setiap warna rumah.senyum aje semuanya..heheh

video

macam kita dulu-dulukan setiap rumah sama je warnanya..Merah,Biru,Kuning dan Hijaukan?
tapi masa kita sekolah dulu x lah ramai setiap 1 rumah.tapi sekarang!!alamakkk!!..ramai betul yang masuk acara dan rasanya acara pun macam2 ada yg bagusnya ada bunga manggak,terasa istimewa lah sukannya..aaaaa tu ce tengok betul2 yang lass ni lah anak2 PRA SEKOLAH..semangat tu nak sukan ni sampai demam pun sanggup lagi nak masuk acara...

video

dah selesai dah perarakannya...kejap lagi yg cikgu2 besar akan buat pengumuman
dan yang paling best ada lh tempak pistul untuk memulakan acara sukan....kita dulu hanya tiup visel aje..heehh...

video

video ni menunjukan aksi anak2 PRA SKUYB..semua mencuka aje sebab belum pernah kot tengok orang seramai ini di sekolah.jadi mereka merasa pelik aje..mak2 masin2 sibuk aje paksa ank2 lari laju..ayu pun sama lah paksa anak lari laju..hehehe..

video


so..jom lah kita tengok acara-acara dalam vidoe ni..nak terangkan dah tak boleh sebb lupa apa yg ada dalam video ni.sukan nya mula 1/7/2012 tapi hari ni baru ayu nak posting kat blog ni...

video

macam-macam acara dah bermula dan apa lag anak ayu menang lah lari 100miter dapat tempat pertama.pelik2 sebab selama hari ni belum pernah tengok anak lari sejauh itu.kat rumah pun jarang2 main diluar dan kalau main pun hanya tunggang basikal aje..

video

ya akhir ni lah acara ambil hadiah...tu yang tengah tu no.1anak ayu lah tu..
MUHAMMAD RIFQI NURHAN
PRA SEKOLAH ULUYAM BARU
dapat lah hadiah tapawere dan dalamnya berisikan coklat..hehe...jadi lah dari tak ada tu.sukan ni pun untuk anak2 berhibur dan doakan jua agar 1 hari nanti akan jadi atlit negara...insaallah..

No comments:

Post a Comment